
Kullanıcı Sözleşmesi
GO ASSİST KULLANICI SÖZLEŞMESİ
- GİRİŞ
- İşbu Kullanıcı Sözleşmesi(Bundan sonra “Sözleşme” olarak anılacaktır), Go Assist Yazılım Teknolojileri Ticaret Ltd. Şti. ile bu uygulamayı kullanacak olan hizmet alanlar ile(Bundan sonra “üye müşteri” olarak anılacaktır) ve bu uygulama üzerinden hizmet sağlayan/sağlayacak olan(Bundan sonra “hizmet veren” olarak anılacaktır.) olan gerçek ve tüzel kişiler arasında var olan; hak, görev, sorumluluk ve yükümlülükleri; yasal sınırlamalar ile cezai şartları düzenlemektedir.
- Kullanıcının, Web Sitesi veya uygulama üzerinden “Hizmet Talebi” veya “Meslek Profili” oluştururken işbu Sözleşmeyi onayladığı, Web Sitesinden ve/veya uygulamadan yararlanmaya başladığı andan itibaren işbu Sözleşmeye uymayı kabul, beyan ve taahhüt ettiği kabul edilir.
- TANIMLAR
İşbu Sözleşme metni içerisinde:
- “Go Assist” web sitesi ve mobil uygulama üzerinden üye müşterinin ve hizmet verenin iletişim kurmasını sağlayan aracı hizmet sağlayıcıyı,
- “Web Sitesi, mobil uygulama” https://www.goassist.com.tr internet sitesini ve IOS / Android tabanlı mobil uygulamaları,
- “Kullanıcı” hizmet almak veya hizmet sağlamak için Web Sitesi’ni ve/veya mobil uygulamayı kullanan gerçek ve tüzel kişileri,
- “Üye” E-posta kaydı alınarak işbu Kullanıcı Sözleşmesi’nin kabul edilmesi koşuluna bağlı olarak kendisine kullanıcı adı ve şifre belirleyen üye müşteri ve hizmet verenleri,
- “Hizmet Alan” Web Sitesi üzerinden ve/veya mobil uygulamadan hizmet verenlerce sunulan herhangi bir hizmeti satın almak için hizmet talebi gönderen gerçek veya tüzel kişi kullanıcı/müşteri üyeyi,
- “Hizmet Veren” hizmet sağlamak üzere Web Sitesi üzerinden meslek profili oluşturan ve işbu Kullanıcı Sözleşmesi’ni onaylayan gerçek kişi, kuruluş veya tüzel kişiyi (Hizmet veren tüzel bir kişi ise, söz konusu tanım Hizmet veren adına hizmetleri yürüten ve ona bağlı olarak çalışan kişileri de kapsar.),
- “Meslek Profili” hizmet verenin, üye müşteriye sunabileceği hizmetin tanıtımını yapmak, üye müşteriler tarafından verilen hizmet talebine teklif vermek amacıyla web sitesi ve/veya mobil uygulama üzerinde oluşturduğu profili ve hizmet verdiği sektörü,
- “İlan/Hizmet Talebi” üye müşteri tarafından, bir veya daha fazla hizmet verenden teklif almak amacıyla web sitesi ve mobil uygulama üzerinde yayınlanan, içeriği açık, tam ve eksiksiz olarak üye müşteri tarafından hazırlanan hizmet talebi veya niteliğine göre bazı hizmetler açısından Go Assist tarafından uygunluk durumuna göre ilgili meslek profilleri arasından hizmet verene hizmet yönlendirilmesi talebini,
- “Teklif” hizmet verenin, üye müşterinin gönderdiği hizmet talebi/ilana yanıt olarak gönderdiği, hizmetleri belli bir süre ve belli bir meblağ karşılığında sağlama teklifini,
- “Sabit Fiyat” Rezervasyon Sistemi’nde üye müşterilere hizmet veren yönlendirilmesi üzerine, üye müşteri tarafından hizmet verene ödenecek olan ve web sitesi/mobil uygulama üzerinden hizmet için önceden açıklanan standart birim bedeli,
- “Anlaşmaya Varılmış İş” hizmet verenler tarafından sistem üzerinden gönderilen teklifin üye müşteri tarafından sistem üzerinden kabul edilmesi veya niteliğine göre bazı hizmetler açısından Rezervasyon Sistemi üzerinden hizmet talebi/ilanın onaylanması,
- “Rezervasyon/İleri Tarihli Talep Sistemi” niteliğine göre bazı hizmetler açısından web sitesinde ve mobil uygulamada yer alan ve üye müşterinin hizmet talebi oluştururken tek seferlik veya düzenli olarak talep edeceği hizmete ilişkin gün ve saatte kendisine hizmet veren gerçek ve/veya tüzel kişi yönlendirilmesini talep edeceği sistemi,
- “Online Ödeme Sistemi” hizmet verenin Go Assist’e ödemekle yükümlü olduğu iletişim hakkı/ paketi ücretlerinin, Go Assist veya Go Assist’in iş birliği yaptığı ödeme kuruluşları tarafından, işbu Sözleşme’de belirlenen hüküm ve koşullar altında kredi kartı, banka kartı, bankalar tarafından sağlanan online ödemeyi destekleyen sair ödeme yöntemleriyle hizmet verenden tahsilini sağlayan sistemi,
- “Sözleşme” İşbu Kullanıcı Sözleşmesi’ni,
- “Kanun” 6563 Sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun’u,
- “Yönetmelik” 29457 sayılı “Elektronik Ticarette Hizmet Sağlayıcı ve Aracı Hizmet Sağlayıcılar Hakkında Yönetmelik”i, ifade eder,
- “Kullanıcı adı” web sitesini ve mobil uygulamayı kullanan üye müşteriler ile hizmet verenlere verilen ve her biri şahsa/şirkete/tüzel kişiye ait ve münhasır olan ismi,
- “Şifre” Kullanıcılar tarafından belirlenen ve web sitesini/mobil uygulamayı kullanırken her bir kullanıcının sisteme girişini sağlayan ve kullanıcı tarafından belirlenen şifreyi,
İfade eder.
- GO ASSİST’İN KANUNİ NİTELİĞİ ve SUNULAN HİZMETLER
- Go Assist web sitesi ve mobil uygulaması niteliği açısından bir “aracı hizmet sağlayıcı”dır. Üye müşterilere ihtiyaç halinde ve müsaitlik durumuna göre hizmet talebi/ilan açarak hizmet sağlayan şirketten teklif sunulmasını; hizmet verenler içinse iletişim hakkı/paketi alarak üye müşterilerle irtibata geçmesini sağlar. Web sitesinde ve mobil uygulamasında yer alan hizmetlerin sahibi, sunucusu, taahhüt edeni veya sağlayıcısı değildir. İlgili Kanun ve Yönetmelik’te aracı hizmet sağlayıcıların tanımı yapılarak hak ve yükümlülüklerinin kapsamı belirtilmiştir.
- Sunulan hizmetle bağlantılı her türlü kanun, yönetmelik ve yasal sair mevzuatlar saklı kalmak üzere, Go Assist öncelikle yukarıda tanımı yapılan Kanun ve Yönetmelik’e göre hareket edecektir.
- Go Assist üye müşterilerine ve hizmet verenlere web sitesinden ve mobil uygulama üzerinden hizmet veren ve üye müşterinin içeriklerini kendileri oluşturdukları hizmet, ürün veya hizmet talebi/ilan bilgilerinin, kendisine bildirilen içeriğe uygun olarak ve işbu Sözleşme hükümleri çerçevesinde, web sitesinde ve mobil uygulamada yer almasını sağlar.
- Go Assist kullanıcıları arasında; hizmet veren verdiği hizmetin ücretini üye müşteriden Go Assist sisteminden bağımsız olarak tahsil eder. Üye müşteri söz konusu hizmete ilişkin tüm ödemeyi hizmet veren şirkete Go Assist’ten bağımsız olarak yapar.
- Müşterinin şifresi unuttuğu hallerde, müşterinin talebi üzerine Go Assist sisteminde kayıtlı e-posta adresine veya telefon numarasına yeni şifre oluşturabilmek için bir bağlantı/kod gönderecektir.
- Go Assist iletişim paketi ödemelerini, 6493 sayılı Kanun kapsamında faaliyet gösteren Iyzico ödeme altyapısı üzerinden tahsil eder. Hizmet Verenler, hak ve paket ödemelerini bu sistem aracılığıyla gerçekleştirir. Go Assist, ödeme işlemi sırasında kredi kartı bilgilerinin hiçbir şekilde kayıt altına alınmadığını taahhüt eder. Kart bilgileri, sadece Iyzico altyapısı tarafından işlenmekte olup, bu veriler bakımından Go Assist veri sorumlusu değil, veri işlemeye aracılık eden taraf konumundadır.
- GO ASSİST’İN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
- Go Assist, hizmet verenin tanıtıcı bilgilerini, kendisinden temin ettiği belgeler üzerinden veya ilgili kurumların erişime açık elektronik sistemlerinden doğrular.
- Go Assist, hizmetin ifası için gerekli olan ve sistemde kayıtlı bulunan isim, adres ve telefon bilgilerini KVKK ya uygun olarak ve KVKK kapsamında hizmet verenlerle ile paylaşabilir. Bu paylaşımdan itibaren ve bu paylaşım kapsamında müşteri ile hizmet veren arasında doğabilecek ihtilaf ve zararlardan, kanun gereği Go Assist’e yüklenen sorumluluklar dışında ve Go Assist’in kusuru ile illiyet bağının somut olarak varlığı ispat edilmedikçe Go Assist sorumlu tutulamaz.
- Go Assist, verilen bilgileri tam olarak anonimleştirdikten sonra demografik bilgiler içeren raporlar düzenleyebilir veya bu tarz bilgileri veya raporları kendisi kullanabilir ve bu rapor ve/veya istatistikleri iş ortakları ile üçüncü kişilerle bedelli veya bedelsiz paylaşabilir. Bu işlemler KVKK başta olmak üzere ilgili mevzuatlara uygun olarak gerçekleştirilir.
- Go Assist kullanıcılarını Go Assist’te kayıtlı adreslerinin bulunduğu bölgelerdeki ve sair şekilde yararlanabilecekleri promosyonlar ile Go Assist sistemi dahilindeki yeni hizmet veya projelerden e-posta, sms ve mobil bildirim yolu ile haberdar edebilecektir. Ayrıca Go Assist kullanıcılarına sosyal medya kanalları dahil olmak üzere kullanıcıların Go Assist sistemi ile paylaştıkları her türlü iletişim kanalı üzerinden ulaşabilir ve çeşitli promosyon, kampanya, reklam ve benzer bilgileri paylaşabilir.
- Go Assist aracılık hizmetini üye müşteri ile hizmet verenin birbirleri ile iletişime geçmesi ile tamamlar. Bu iletişime geçebilmek için hizmet verenler Go Assist’ten iletişim hakkı satın alırlar. Bu iletişim hakkı, tek sefere özgü olabileceği gibi paket halinde de sunulabilir ve iletişim haklarının satın alma bedeli münhasıran Go Assist tarafından belirlenir.
- Go Assist Rezervasyon Sistemi’nin tarifesini istediği zaman, tek taraflı ve ileriye dönük olarak değiştirebilir. İşbu değişiklikler zaman kaybetmeden sitede yayımlanacaktır.
- Go Assist, üye müşteriler ile hizmet verenler arasında kurulan hizmet sözleşmesine taraf değildir. Bu sebeple üye müşteri ile hizmet veren arasında kurulan hizmet sözleşmesinden kaynaklanan hizmetin ifası, ayıbı, gecikmesi, iptali vb. ilişkin sorumluluk hizmet verene aittir. Bu sebeple Go Assist bu hizmet sözleşmesinden doğan ihtilaflarda taraf da olmayacaktır. İlgili kanunlarda düzenlenen hükümler saklıdır.
- Go Assist’in üye müşteri ile hizmet veren arasındaki teklif, icap, kabul, sözleşme ve ödeme aşamalarında herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Go Assist, üye müşteri ve hizmet veren arasında uyum olacağını veya müşterinin bölgesinde, müşterinin işini istenen zamanda ve yerde yapmaya muktedir hizmet veren bulacağını ya da bulunduracağını garanti etmez ve edemez.
- Go Assist hizmetin kalitesi veya sürekliliğine dair herhangi bir beyan ve taahhütte bulunmaz. Go Assist, üye müşteri oylamaları ve üye müşteri yorumları gibi sistem içindeki bazı algoritmalar aracılığıyla hizmet verenler arasında bir sıralama, derecelendirme ve kategorilendirme yapabilir, hizmet verenlerin beğenilmiş, tercih edilmiş veya memnun kalınmış olması, Go Assist’in vermiş olduğu bir tasdik veya garanti anlamına gelmemektedir. Go Assist tarafından doğrulansa dahi referans kontrolleri bir hizmet verenin gelecekteki davranışlarına referans olmaz, sunulacak hizmeti garanti etmez.
- Go Assist ile hizmet verenler arasında istihdam, yarı zamanlı istihdam, danışmanlık, yüklenicilik, ortak girişim veya acentelik ilişkisi bulunmamaktadır. Taraflar birbirlerinden bağımsızdır ve hizmet veren faaliyetlerini kendi adına ve hesabına yapar.
- Go Assist servislerinin kullanımı sırasında kaybolacak ve/veya eksik alınacak, yanlış adrese iletilecek bilgi, mesaj ve dosyalardan Go Assist sorumlu değildir.
- Diğer kanunlarda aksine hüküm bulunmadıkça Go Assist, hizmet veren tarafından sunulan içerik ve içeriğe konu mal veya hizmetle ilgili hukuka aykırı unsurlardan sorumlu değildir. Go Assist, hizmet veren tarafından sunulan içeriğin hukuka aykırı olduğundan haberdar olması hâlinde, bu içeriği kırk sekiz saati geçmemek üzere gecikmeksizin yayımdan kaldırarak hukuka aykırı hususu hizmet verene ve ilgili kamu kurum ve kuruluşlarına gerekçesiyle bildirir.
- Go Assist’in hizmet talebine/ilana ilişkin bir hukuka uygunluk denetimi yapması şart değildir ancak Go Assist hukuka aykırı bir hizmet talebi/ilanı farketmesi halinde yayımlamayacak/yayımdan kaldıracaktır.
- Go Assist, Rezervasyon Sistemi’nde yalnızca hizmet verenlerin uygunluk durumuna göre sisteme kayıtlı meslek profilleri arasından müşterilere uygun olan hizmet veren profillerini yönlendirir. Go Assist yalnızca, hizmetlerin belirtilen zamanda ve belirtilen sabit fiyat üzerinden sunulması için gerekli özeni göstermekle mükelleftir.
- Go Assist’te yer alan Rezervasyon Sistemi üzerinden hizmet veren ile üye müşterinin iletişim kurmasını sağladığı hallerde; Rezervasyonun oluşturulması, hizmet verenin ilgili tarih ve saatte adrese gitmemesi, müşterinin hizmet saatinde adreste bulunmaması, yanlış tarih/saati bildirmesi veya müşterinin tercihine uygun hizmet veren bulunamaması gibi hizmet veren veya üye müşteri kaynaklı hatalardan doğabilecek ihtilaf, zarar ve gecikmelerden Go Assist sorumlu değildir. Go Assist, bu tür durumların önlenmesi amacıyla, sistemsel hataları asgari düzeye indirmek, alternatif müsait hizmet verenleri üye müşteriye önermek, vs. gibi makul ve azami çabayı gösterir. Bununla birlikte, söz konusu hatalardan doğabilecek doğrudan veya dolaylı zararlardan dolayı Go Assist’in cezai ve hukuki sorumluluğu bulunmaz. Go Assist’in kendi kastı veya ağır kusurundan kaynaklanan haller ile mevzuatta zorunlu tutulan sorumluluklar saklıdır.
- Go Assist müşteriye ulusal, yerel veya diğer resmi dairelerden ya da üçüncü şahıslardan gelen bilginin doğru, hatasız veya güncel olduğunu ya da müşterinin söz konusu bilgiyi kontrol ettiği tarihte güncel ve aktüel olduğunu beyan veya taahhüt etmez. Go Assist bünyesinde bulunan tüm bilgileri doğru ve güncel sayar.
- Go Assist, hak sahibinin, fikri ve sınai mülkiyet hakkı ihlaline dair bilgi ve belgeye dayanan şikâyeti üzerine, hizmet verenin şikâyete konu ürününü yayımdan kaldırarak durumu kendisine ve hak sahibine bildirir. Hizmet verenin, şikâyetin aksini gösteren bilgi ve belgeye dayanan itirazını Go Assist’e sunması üzerine şikâyete konu ürünü yeniden yayımlar. Şikâyet ve itirazda; ilgililerin açık kimlik ve adres bilgileri, ihtilafa konu ürün hakkındaki bilgiler, ürünün yayımdan kaldırılması veya yayımlanmasının gerekliliğine dair gerekçeler ile yönetmelikle belirlenen diğer hususlar yer alır. İlgililerin genel hükümlere göre adli ve idari mercilere başvurma hakları saklıdır.
- Go Assist sistemin çalışmasını geçici bir süre askıya alabilir veya tamamen durdurabilir. Üye müşteriler ve hizmet verenler, Web Sitesi'nin kullanımına ilişkin olarak Go Assist’e herhangi bir kullanım ücreti ödememektedirler, söz konusu nedenle Go Assist’ten sistemin durdurulması veya askıya alınması nedeniyle herhangi bir talepte bulunmayacaklardır.
- Go Assist, işbu sözleşme değişikliğine ilişkin bildirimi dâhili iletişim sistemi ve ayrıca onaylanmış elektronik iletişim adresi üzerinden hizmet verene yapar.
Go Assist tarafından daha uzun bir süre belirlenmemiş olması durumunda sözleşme değişiklikleri bildirim tarihinden itibaren on beş günlük sürenin sonunda uygulamaya konulur. Bu süre, hizmet veren tarafından teknik geliştirme yapılmasını gerektiren haller ile komisyon oranlarının ve diğer hizmet bedellerinin artırılması, aracılık hizmetinin kısıtlanması, askıya alınması veya sonlandırılması, hizmet verene yeni cezai şart getirilmesi, hak ve menfaat dengesinin bozulması gibi sonuçlar doğuran hallerde otuz gündür. Hizmet verenin lehine yapılacak sözleşme değişikliklerinde bu durumun hizmet verene bildirilmesi şartıyla bu fıkrada belirtilen on beş günlük süre uygulanmaz.
- ÜYE MÜŞTERİ’NİN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
- Üye müşteri hesabı oluştururken web sitesine ve uygulamaya beyan edilen isim, adres, telefon, e-posta, vergi dairesi, T.C. Kimlik/ Vergi Kimlik Numarası, plaka gibi her türlü bilgi, güncel, doğru ve eksiksiz olmalıdır. Üye müşteri işbu sayılan bilgileri güncel tutmakla yükümlüdür. Bilgilerin yanlış, eksik veya güncel tutulmamasından kaynaklanacak zararlardan ve ihtilaflardan münhasıran üye müşteri sorumludur.
- Üye müşterinin, 18 yaşını tamamlamış olması ve temyiz kudretini haiz olması şarttır. Yalnızca bu koşullarda web sitesi ve mobil uygulama üzerinden hizmet talebi/ilan oluşturabilir.
- Kullanıcı adı” veya kayıtlı e-posta adresiyle yapacağı her türlü işlemden bizzat üye müşterinin kendisi sorumludur.
- Müşteri üye, hizmet talebi/ilan oluştururken hizmete ilişkin gerekli bilgilerin (talep edilen işin niteliği, özelliği, kalitesi, ölçüleri, ifa ve teslim yeri, işin gün ve saati ve işin öngörülen süresi vb.) eksiksiz, doğru ve açık olarak vermek zorundadır. Talep içeriğinin işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uygun olması gerekir. Hukuka, kanuna ve ahlaka aykırı hizmet talebi/ilan verilemez.
- Üyeliğe ilişkin kullanım hakları, kullanıcı adı ve şifresi hiçbir koşulda ve hiçbir sebeple başkalarına devredilemez. Her Go Assist kullanıcısı, Go Assist’in istediği kriterlerde kendisinin belirleyeceği bir adet “kullanıcı adı” veya e-posta adresi ile “şifre”ye sahip olur.
- Şifrenin belirlenmesi ve korunması hususu tamamıyla üye müşterinin sorumluluğundadır. Go Assist şifre kullanımından doğacak problemlerden veya oluşabilecek zararlardan, tam ve ağır kusuru olmadığı müddetçe sorumlu değildir.
- Üye müşteri, yayımlanan hizmet talebi/ilan için yalnız bir teklifi kabul edebilir. Teklifin kabul edilmesi, hizmet verildiği takdirde hizmet verene ödeme yapmak için yasal olarak bağlayıcı bir anlaşma yapıldığı anlamına gelir.
- Müşteri, bir hizmet verenin teklifini kabul ettiğinde veya Rezervasyon Sistemi'nde hizmet talebini onayladığında, hizmet verene verilen hizmetler için teklifte belirtilen tutarı veya öngörülen Sabit Fiyatı ödeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt etmiş sayılır. Üye müşteriler kabul ettikleri hizmet bedelini, hizmet verene anlaştıkları ödeme yöntemi ile ve anlaştıkları ödeme vadesinde(işin yapılmasından önce, işin yapılması esnasında, iş yapıldıktan sonra) doğrudan ödemekle mükelleftir. Ödemenin üye müşteri ile hizmet veren arasında nasıl ve ne zaman gerçekleştirileceğine hizmet veren ve üye müşteri karar verir.
- Hizmet veren sipariş bedellerini fiş veya fatura karşılığında, müşteriden tahsil eder.
- Üye müşteri, hizmetin ifa edilmemiş olması ve hizmete başlanmamış olması şartıyla, hizmet veren ile anlaşmasını müteakip 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Söz konusu hak Rezervasyon Sistemi’nde hizmet başlangıç saatinden 24 saat öncesine kadar da kullanılabilir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak [ Bu caymanın sonuç doğurması için cayma talebinin hizmet verene de iletilmesi zorunludur. Hizmet bedeli iadesi ilgili hizmet veren tarafından yapılacaktır. Hizmet bedeli Go Assist’ten talep edilemez. Go Assist yalnızca bildiri yapılması halinde destek veren konumundadır.
- Üye müşteri, Go Assist’te sunulan hizmetlere Go Assist tarafından belirlenen şekil dışında ve/veya yetkisiz şekilde ulaşmamayı ve yazılımı hiçbir şekilde değiştirmemeyi, değiştirilmiş olduğu belli olanları kullanmamayı ve anılan kurallara uymadığı durumlarda Go Assist’in uğrayabileceği tüm maddi ve manevi zararı karşılamayı kabul, beyan ve taahhüt eder.
- Go Assist veri güvenliğini sağlamak amacıyla her türlü önlemi alacaktır. Ancak üye müşteri verilerinin yetkisiz kişilerce okunmasından veya kullanılmasından dolayı gelebilecek zararlardan ötürü Go Assist’in kusurlu olduğu ve bu kusur somut belge ve verilerle ispatlanmadığı sürece, bu okunma ve kullanımdan doğacak sonuçlardan Go Assist’i sorumlu tutamaz.
- Tehdit edici, taciz edici, ahlak dışı, ırkçı, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına, uluslararası anlaşmalara aykırı, politik mesajlar içeren, 3. kişilerin fikri veya sınai mülkiyet haklarını ihlal eder nitelikte kullanıcı adı, fotoğraf ve rumuz kullanmamayı; mesaj veya yorum göndermemeyi; diğer kullanıcıları taciz ve tehdit etmemeyi, ahlaka aykırı hareketlerde bulunmamayı, diğer kullanıcıların Go Assist sistemini kullanmasını olumsuz etkileyecek şekilde davranmamayı; kişi veya kurumların isimlerini lekeleyeci, çiğneyici, ahlaka aykırı, yakışıksız veya kanun dışı materyal veya bilgiler yayımlamamayı, basıp çoğaltmamayı, dağıtmamayı, reklam yapmamayı, herhangi bir mal veya hizmet satmamayı veya satılmasına yönelik teklifte bulunmamayı, anket, yarışma veya zincir mektup faaliyetlerinde bulunmamayı, diğer kullanıcıların bilgisayarındaki bilgilere veya yazılıma zarar verecek bilgi veya programlar göndermemeyi, Go Assist’in, dilediği zaman veya sürekli olarak tüm sistemi izleyebileceğini, Kanunlara göre iletilmesi yasak olan bilgileri iletmemeyi ve zincir posta, yazılım virüsü (vb.) gibi gönderilme yetkisi olmayan verileri paylaşmamayı; kurallara aykırı davrandığı takdirde Go Assist’in gerekli müdahalelerde bulunma ve müşteriyi hizmet dışına çıkarma ve üyeliğine tek taraflı son verme hakkına sahip olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
- Go Assist sisteminde çerez (cookie/tanımlama bilgileri) kullanıldığını, çerezlerin bir internet sitesinin kullanıcının bilgisayarındaki sabit diskte çerez dosyasına aktardığı bilgi parçaları olduğunu, bunların kullanıcıların Go Assist de gezinmesine olanak sağladığını ve gerektiğinde siteye erişen kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun içeriklerin hazırlanmasına yardımcı olduğunu kabul eder.
- Üye müşterinin işbu Sözleşme koşullarına uymaması; kanuna, hukuka ve ahlaka aykırı tutum ve davranışlar sergilemesi nedeniyle doğabilecek her türlü idari, hukuki ve cezai sorumluluk bizzat üye müşteriye aittir.
- HİZMET VEREN’İN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
- Hizmet veren hesabı oluştururken web sitesine ve uygulamaya beyan edilen isim, adres, telefon, e-posta, vergi dairesi, T.C. Kimlik/ Vergi Kimlik Numarası, plaka gibi her türlü bilgi, güncel, doğru ve eksiksiz olmalıdır. Üye müşteri işbu sayılan bilgileri güncel tutmakla yükümlüdür. Bilgilerin yanlış olması, eksik verilmesi veya güncel tutulmamasından kaynaklanacak zararlardan ve ihtilaflardan Go Assist’in kanunlarla saklanan sorumluluğu hariç olmak üzere münhasıran hizmet veren sorumludur.
- Go Assist ile hizmet verenler arasında istihdam, yarı zamanlı istihdam, danışmanlık, yüklenicilik, ortak girişim veya acentelik ilişkisi bulunmamaktadır. Taraflar birbirlerinden bağımsızdır ve hizmet veren faaliyetlerini kendi adına ve hesabına yapar.
- Hizmet verenlerin ilk ve asli sorumluluğu Go Assist’i kullanırken üye müşteriye doğru, yetkin ve yasal bilgilerin ve hizmetlerin verilmesidir. Hizmet veren tarafından verilecek hizmetlerin açık, doğru, net ve kapsamlı olması gerekir.
- Hizmet veren bir hizmet talebine/ilana teklif verirken, hizmet talebinin/ilanın içeriğinde yer alan tüm talepleri kontrol etmeli, eğer ki üye müşteri tarafından talep edilen tüm koşulları eksiksiz ve tam olarak karşılıyor ise talebe teklif vermekle yükümlüdür. Hizmet veren kim olursa olsun basiretli tacir gibi hareket etmekle yükümlüdür, aksi halde sorumsuzluk iddiası kabul edilmeyecektir.
- Hizmet veren verdiği teklif neticesinde üzerine anlaşılmış işi mücbir sebepler hariç olmak üzere; zamanında, tam ve eksiksiz ifa etmekle yükümlüdür. Hizmet verenin üzerinde anlaştığı işi ifa etmemesi, kusurlu veya eksik halde ifa etmesi halinde Go Assist’in uygulayabileceği tüm tedbirler ve sözleşmesel yaptırımlar işbu Sözleşmenin “Cezai Şartlar ve Fesih” başlığı altında açıklanmıştır.
- Üyeliğe ilişkin kullanım hakları, kullanıcı adı ve şifresi hiçbir koşulda ve hiçbir sebeple başkalarına devredilemez. Her Go Assist kullanıcısı, Go Assist’in istediği kriterlerde kendisinin belirleyeceği bir adet “kullanıcı adı” veya e-posta adresi ile “şifre”ye sahip olur.
- Şifrenin belirlenmesi ve korunması hususu tamamıyla hizmet verenin sorumluluğundadır. Go Assist şifre kullanımından doğacak problemlerden veya oluşabilecek zararlardan, tam ve ağır kusuru olmadığı müddetçe sorumlu değildir.
- Web sitesi ve uygulama aracılığı ile hizmet verenlerden alınacak hizmetlere ve bu hizmetin ifasına ilişkin her türlü sorumluluk hizmet verene aittir. Kanunlarda saklı kalan haller hariç olmak üzere, Go Assist’in hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.
- Hizmet Verenin kusurundan kaynaklı hizmet alan müşterinin ve/veya 3. şahısların zarar görmesi halinde meydana gelecek tüm tazminat ve masraflar, hizmet verenin nakliyat sigortası /poliçesi kapsamında karşılanacaktır. Zararın poliçe limitini aşması durumunda talepler doğrudan hizmet verene iletilecektir. Hizmet verenin muafiyetli poliçeye sahip olması ve/veya poliçeye hiç sahip olmaması halinde sorumluluk tamamen hizmet verene aittir.
- Hizmet verenin kusuru sebebi ile ortaya çıkacak tüm masraf ve tazminatlar münhasıran hizmet veren tarafından karşılanacak olup, bu kusurdan kaynaklı herhangi bir tazmin talebi kanunda saklı kalan haller dışında Go Assist’ten talep edilemez ve Go Assist’e rücu edilemez.
- Hizmet veren hizmet talebi/ilana başvuru yapmak ve iletişim bilgilerine ulaşabilmek adına Go Assist uygulaması üzerinden “iletişim paketi” satın alır. İletişim paketi satın alınmakla kullanılır ve kullanılmak sureti ile de tükenir. Hizmet veren talep ettiği takdirde web sitesi ve/veya uygulama üzerinden yeni bir iletişim hakkı/paketi satın alabilir. Hizmet veren satın aldığı her iletişim hakkının bedelini Go Assist’e derhal ödemekle mükelleftir.
- Hizmet Veren tarafından satın alınan iletişim hakkı ve/veya teklif verme hizmeti, hizmete başlanmamış olmak ve hiç kullanılmamış olmak kaydıyla satın alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkına konu olabilir. Cayma hakkı süresi içinde kullanılmadığında Go Assist tarafından ücret iadesi yapılmaz.
- İletişim hakkı kullanmakla tükendiğinden, üye müşterinin cayması durumunda ücret veya hak iade edilmeyecektir.
- Go Assist, işbu sözleşme değişikliğine ilişkin bildirimi dâhili iletişim sistemi ve ayrıca onaylanmış elektronik iletişim adresi üzerinden hizmet verene yapar.
- Hizmet verenin işbu Sözleşme koşullarına uymaması nedeniyle doğabilecek her türlü idari, hukuki ve cezai sorumluluk bizzat hizmet verene aittir.
- FİKRİ VE SINAİ HAKLARIN KORUNMASI
Üye müşteri ve hizmet verenler;
- Web sitesi ve mobil uygulamanın tasarımında ve veri tabanı oluşturulmasında kullanılan yazılımın hakkı mutlak suretle Go Assist’e aittir. Kullanıcılar hiçbir zaman, hiçbir koşulda, Sözleşmenin süresi içerisinde veya Sözleşmenin sona ermesi/feshi halinde Go Assist’e ait hiçbir hakkı kullanamaz.
- Go Assist’in tarafından verilen hizmetlerin ve yazılımların telif hakkının Go Assist’e ait olduğunu, bu yazılımları hiçbir şekilde çoğaltmayacağını, kopyalamayacağını, dağıtmayacağını, satmayacağını, sistem dışına çıkmayacaklarını,
- Uygulamanın, web sitesinin ve/veya platformun tüm bileşenleri (tasarım, yazılım altyapısı, arayüz, grafikler, metin içerikleri, veri tabanları, logo, marka, ticaret unvanı, alan adı, görsel ve işitsel unsurlar, algoritmalar, kullanıcı deneyimi tasarımları, know-how, iş modeli ve her türlü dijital veya basılı materyal dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) fikri ve sınai mülkiyet hakları kapsamında korunmakta olup, bu hakların mülkiyetinin ve tüm mali haklarının münhasır olarak Go Assist’e ait olduğunu,
- Go Assist’e ait hiçbir fikri veya sınai mülkiyet hakkını ihlal etmeyeceğini, bu varlıkları doğrudan veya dolaylı olarak çoğaltmayacağını, yaymayacağını, temsil etmeyeceğini, iletmeyeceğini, kopyalamayacağını, depolamayacağını, umuma arz etmeyeceğini, tersine mühendislik faaliyetlerinde bulunmayacağını ve bunlardan türetilmiş çalışmalar oluşturmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
- Go Assist tarafından sağlanan içerik ve hizmetlerin kullanımı, müşteriye herhangi bir fikri veya sınai mülkiyet hakkı devri anlamına gelmemektedir. Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ile Sınai Mülkiyet Kanunu’nda belirlenen tüm şartlar Go Assist tarafından ve Noter huzurunda sağlanmadığı ve sunulmadığı sürece, söz konusu haklara tabi hiçbir unsur ticari veya kişisel amaçlarla kullanılamaz, devredilemez..
- Herhangi bir şekilde yetkisiz ve izinsiz kullanım tespit edilmesi halinde, Go Assist, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, 6769 sayılı Sınai Mülkiyet Kanunu, 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu ve ilgili her türlü kanun, yönetmelik ve mevzuat çerçevesinde her türlü hukuki, idari ve cezai yola başvurma hakkını saklı tutar.
- Müşterinin, bu maddede belirtilen yükümlülüklere aykırı davranması halinde Go Assist'in uğrayacağı doğrudan ve dolaylı, adli/idari ve cezai tüm zararları tazmin edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca bu ihlaller, Go Assist tarafından sağlanan hizmetin derhal ve tek taraflı olarak sonlandırılmasına ve Sözleşmenin Go Assist tarafından tek taraflı olarak derhal feshine de imkan tanır.
- İşbu başlıkta açıklanan hükümlere aykırı fiilinin tespiti hâlinde üye müşteri ve hizmet veren, 45.000 ₺ ( Kırkbeş Bin Türk Lirası) tutarında cezai şartı, hiçbir ihtar-ihbara gerek kalmaksızın derhâl ve nakden ödemeyi kabul eder. Go Assist’in diğer her türlü hukuki, idari ve cezai başvuru ve şikayet hakları saklıdır.
- İşbu Sözleşme feshedilmiş olsa dahi yukarıda belirtilen tüm hükümler aynen geçerlidir. Go Assist tüm dava ve şikayet haklarını daima saklı tutar.
- VERGİ, RESİM VE HARÇLAR
Hizmet veren ile üye müşteri arasında yapılacak hizmet sözleşmelerinden kaynaklanan her türlü vergi, resim, harç, ödeme ve benzeri mali ve yasal yükümlülüklerden hizmet veren ile üye müşteriler doğrudan kendileri sorumludur.
- SÖZLEŞME DEĞİŞİKLİĞİ
- İşbu kullanıcı sözleşmesine ilişkin değişiklik yapma yetkisi münhasıran Go Assist’e aittir.
- Go Assist geriye dönük olarak müşteri ve hizmet veren aleyhinde değişiklik yapmaz.
- Yapılan değişiklikler web sitesinde ve mobil uygulamada aynı gün yayımlanır.
- Go Assist tarafından daha uzun bir süre belirlenmemiş olması durumunda sözleşme değişiklikleri bildirim tarihinden itibaren on beş günlük sürenin sonunda uygulamaya konulur. Bu süre, hizmet veren tarafından teknik geliştirme yapılmasını gerektiren haller ile komisyon oranlarının ve diğer hizmet bedellerinin artırılması, aracılık hizmetinin kısıtlanması, askıya alınması veya sonlandırılması, hizmet verene yeni cezai şart getirilmesi, hak ve menfaat dengesinin bozulması gibi sonuçlar doğuran hallerde otuz gündür. Hizmet verenin lehine yapılacak sözleşme değişikliklerinde bu durumun hizmet verene bildirilmesi şartıyla bu fıkrada belirtilen on beş günlük süre uygulanmaz.
Hizmet veren, otuz günlük sürenin sonunda uygulamaya konulacak sözleşme değişikliklerinde, bu sürenin sona ermesinden önce dâhili iletişim sistemi üzerinden bildirimde bulunarak aracılık sözleşmesini tazminatsız feshedebilir. Fesih, fesih bildiriminin yapıldığı tarihten itibaren sonuç doğurur.
Düzenleyici ve denetleyici otoriteler tarafından alınan kararlar ve yapılan düzenlemeler nedeniyle aracılık sözleşmesinde zorunlu olarak yapılan değişikliklerde bu maddede belirtilen süreler uygulanmaz.
- MUHTELİF HÜKÜMLER
- Üye müşteriler ve hizmet verenler, işbu sözleşme kapsamındaki hizmetlerin pazarlanması ve yerine getirilmesi için kişisel verilerinin işlenmesine ve işbu sözleşmedeki amaçlara uygun olarak paylaşılmasına muvafakat etmişlerdir. İşbu Sözleşme ile bir sayılan ve ayrı yorumlanamayan, üye müşterilerin ve hizmet verenlerin üye olurken kabul ve taahhüt ettikleri KVKK Prokolünde(EK-1) ve Gizlilik Sözleşmesinde(EK-2) açık, gerekli ve yeterli açıklama yapılmıştır.
- İşbu Kullanıcı Sözleşmesi, KVKK Protokolü ve Gizlilik Protokolü bir olup, ayrı ayrı yorumlanamaz.
- Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamındaki haklarınıza, çerezlerle ilgili bilgilendirmelere ve şahsen başvuru usulüne ilişkin bilgilere Kişisel Veri Politikası Bölümünden (https://www.goassist.com.tr/kvkk) ulaşabilirsiniz.
- İşbu sözleşme, taraflar arasında bu sözleşme konusu hakkında varılan mutabakat ve anlaşmanın tamamını oluşturur ve daha önceki bütün mutabakat, müzakere ve anlaşmaların yerine geçer.
- Taraflar, işbu Sözleşmeyle ilgili her türlü hususun ispatında, yasal belgeler dışında, tarafların yetkili temsilcileri tarafından işbu sözleşmeye uygun olarak hazırlanmış bulunmaları şartıyla, basılı ve elektronik ortamdaki tüm adreslerin bildirim için kullanılacağını ve bu formdaki belgelerin de delil olacağını kabul ederler.
- CEZAİ ŞARTLAR, FERAGAT VE FESİH
- Üye müşteri ve hizmet verenin Go Assist üzerinden hizmet talebi ve tekliften haberdar olduktan sonra, işi web sitesi ve mobil uygulama dışına çıkarak sadece kendi aralarında ve Go Assist’i bertaraf ederek hizmet sözleşmesi kurması kesinlikle yasaktır. Açıklanan durumun Go Assist tarafından farkedilmesi halinde : Go Assist derhal ve tek taraflı olarak Sözleşmeyi ve üyeliği feshetme hakkına sahiptir.
Yukarıda açıklanan usulsüz uygulamanın Go Assist tarafından farkedilmesi hizmet veren ve üye müşteriye ayrıca bir ihbar ve ihtara gerek kalmadan; hizmet talebine Go Assist üzerinden verilen en yüksek teklifin en az 2 katını derhal ve nakden ödeyecektir. İşbu cezai şartın ödenmemesi durumunda Go Assist taraflar aleyhine icra takibi başlatmaya ve her türlü kanuni haklarını kullanma hakkını saklı tutar.
- Hizmet veren teklif sunduğu hizmet talebini/ilanda anlaşması durumunda üzerine anlaşılmış hizmet ve işi zamanında, tam ve eksiksiz olarak yerine getirmekle yükümlüdür. Hizmet veren teklifini verirken hizmet talebinde bulunan içeriklere ve aranan şartlarla bağlıdır. Olası bir durumda hizmet verenin niteliğine aykırı ölçüde gerekli özen ve yükümlülüğü göstermeden teklif sunduğu ve üzerinde anlaşmaya vardığı işi ifa edemeyeceği, eksik veya kusurlu ifa edeceği işi alması, Go Assist tarafından itibar zedeleyici hal kabul edilir. Bu sebeple hizmet veren:
- Üzerine anlaştığı işi hiç ifa etmemesi durumunda Go Assist’e, sistem üzerinde sunduğu teklif ücretinin en az 3 katı olacak cezai şart ödemeyi,
- Üzerine anlaştığı işi kusurlu ifa etmesi durumunda Go Assist’e, sistem üzerinde sunduğu teklif ücretinin en az 2 katı olacak şekilde cezai şart ödemeyi,
- Sunduğu hizmetin, hizmet talebinde aranan şartları karşılamadığı ve kapsamadığının anlaşılması durumunda(örneğin hizmet talebinde belirtildiği hale nakliyat sigortasının bulunmaması, söz konusu taşımaya uygun aracının bulunmaması/işin zamanında müsait olmaması vb..) ise Go Assist’e sistem üzerinden sunduğu teklif ücretinin minimum 3 katı olacak şekilde cezai şart ödemeyi,
Bütün bu maddi cezai şartların Go Assist tarafından kendisine 10 gün içerisinde çekeceği ihtarname ile 5 gün içerisinde tek seferde ve nakden ödemekle yükümlü olduğunu kabul beyan ve taahhüt eder. İhtarnameye rağmen ödeme yapılmayan durumlarda Go Assist ticari teamüllerde uygulanan en yüksek faiz oranıyla birlikte yasal takibata geçme hakkını saklı tutar.
Yukarıda sayılan sebeplerin tespiti halinde Go Assist hiçbir açıklama yapmadan ve bildirimde bulunmadan hizmet verenin üyeliğini iptal edebilir, Hizmet verenle arasındaki sözleşmeyi derhal tek taraflı ve tazminatsız feshedebilir.
- Yukarıda sayılan sebeplerle Go Assist hukuki, idari ve cezai her türlü yasal dava, takip, kanun yolu ve her türlü işlem hakkını saklı tutar.
- Go Assist, üye müşterinin ya da hizmet verenin hukuka, kanuna, ahlaka aykırı davranışlarını tespit ettiği an sözleşmeyi tek taraflı ve derhal fesih hakkına her zaman sahiptir.
- Go Assist üye müşteri ve/veya hizmet verenin hesabını başkasına kullandırdığı, devrettiğini farketmesi halinde hesabı süreli/süresiz askıya almak, derhal ve bildiride bulunmadan üyelik kaydını silmek, Sözleşmeyi derhal ve tek taraflı olarak feshetme hakkına sahiptir.
- Fikri Sınai haklar açısından Go Assist her türlü yasal yola başvurma hakkını mutlak suretle elinde tutar. Üye müşterilerin ve hizmet verenlerin olası ihlalin veya ihlal şüphesinde Go Assist gerekli tüm tedbirleri alarak Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, Sinai Mülkiyet Kanunu ve Türk Ceza Kanunu başta olmak üzere her türlü ilgili kanun, yönetmelik ve her türlü yasal sair mevzuat hükümlerince hukuki, idari ve cezai haklarını kullanacağını beyan ve taahhüt eder.
- Hizmet verene uygulanacak hesabın kısıtlanması, askıya alınması ve sonlandırılması aşaması;
Go Assist, bu sözleşmede sözleşmesinde yer verilen nesnel ölçütler hariç olmak üzere aracılık hizmetini kısıtlayamaz, askıya alamaz veya sonlandıramaz.
Go Assist, aracılık sözleşmesinde belirtilen aracılık hizmetinin kısıtlanması, askıya alınması veya sonlandırılmasını gerektiren durumların varlığı halinde gerekçelerini açık ve anlaşılır şekilde belirterek hizmet verenden açıklama talep eder ve açıklamasını sunması için hizmet verene en az üç iş günü süre verir.
Hizmet verenin açıklamalarının yetersiz olması veya hizmet veren tarafından açıklama sunulmaması halinde Go Assist, aracılık hizmetini kısıtlayabilir, askıya alabilir veya sonlandırabilir. Bu durumda kararını, hizmet verenin açıklamasının kendisine ulaştığı tarihten itibaren yedi iş günü içinde veya açıklama sunulmaması halinde açıklama için verilen üç iş gününün sonunda hizmet verene bildirir.
Sonlandırmaya ilişkin bildirimin yapıldığı tarihte aracılık sözleşmesi feshedilmiş sayılır.
Aracılık hizmetinin kısıtlanması, askıya alınması veya sonlandırılması durumunda hizmet sağlayıcı bu sözleşmeye ve hukuka uygun olması kaydıyla yalnızca mevcut siparişlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütür.
Go Assist’in kısıtlama veya askıya alma kararını kaldırması ya da aracılık hizmetine son verdiği hizmet veren ile yeniden Sözleşme yapması halinde, hizmet verenin daha önce erişim sağladığı elektronik ticaret pazar yerine ilişkin bilgilere yeniden erişim sağlamasına gecikmeksizin imkân tanır.
Mevzuattan kaynaklanan sebeplerle veya kamu düzenini ilgilendiren, gecikmesinde sakınca bulunan ya da dolandırıcılık, veri ihlali veya diğer siber güvenlik risklerini içeren durumlarda aracılık hizmeti derhal kısıtlanabilir, askıya alınabilir veya sonlandırılabilir. Kısıtlama, askıya alma ve sonlandırmanın gerekçesi hizmet verene gecikmeksizin bildirilir.
Bu madde kapsamında Go Assist’in bildirimleri, dâhili iletişim sistemi üzerinden ve ayrıca onaylanmış elektronik iletişim adreslerinden biri vasıtasıyla, hizmet verenin açıklaması ise dâhili iletişim sistemi üzerinden yapılır.
- Hizmet Veren’in, işbu Sözleşmeyi feshetmek istemesi halinde, fesih iradesini gerekçesiyle birlikte ve varsa somut delillerle destekleyerek Noter aracılığıyla bildirmesi zorunludur. Noter dışında yapılan fesih bildirimleri geçersizdir. Ancak Hizmet Veren’in, mücbir sebep ya da haklı neden teşkil eden ağır bir sözleşme ihlali sebebiyle derhal fesih hakkını kullanması durumunda, bu husus Go Assist tarafından ayrıca değerlendirilir.
- Feshin sonuçları:
- a) Fesih, fesheden tarafın diğer hiçbir hakkı veya hukuki imkanına etki etmeyecektir.
- b) Sözleşmenin her ne sebeple olursa olsun feshi veya sona ermesinden sonra taraflar;
- Karşılıklı fikri mülkiyet haklarını, marka ve unvanı kullanamaz.
- Sözleşmenin icrası ve ifası amacıyla alınan/verilen kendisi veya üçüncü şahıs yedinde bulunan tüm yazılımları, gizli bilgi olarak kabul edilen bilgi, belge ve verileri, bunlarla sınırlı olmamak üzere tüm materyal ve malzemeleri tam ve eksiksiz olarak iade eder.
- c) Sözleşmenin feshi veya herhangi bir nedenle sona ermesi, tarafların işbu sözleşmeye dayalı, önceden doğmuş hak ve yükümlülüklerini ortadan kaldırmaz.
- İşbu Sözleşmenin taraflarından birinin herhangi bir zamanda işbu sözleşmenin bir veya daha fazla hükmünün uygulanmasını talep etmemesi, diğer tarafın haklarından feragat etmesi anlamına gelmeyecektir.
- YÜRÜRLÜK
- Bu Sözleşme Web Sitesi ve mobil uygulama kullanılmaya başlandığı ve Kullunıcıların uymayı kabul,beyan ve taahhüt ettiğini sistem üzerinden onayladığı andan itibaren, Sözleşmenin tarafları olmaya devam edildiği an yürürlüğe girer.
- Kullanıcılara Go Assist tarafından yeni bir sözleşme sunulmadığı sürece yürürlükte kalacaktır. Yeni Sözleşmenin hazırlanması halinde bu husus SMS, mail gibi sistemlerle Kullanıcılara bildirilir ve Go Assist’e aksine irade beyan edilmediği ve bildirilmediği sürece Kullanıcıların yeni Sözleşmeyi kabul, beyan ve taahhüt ettiği kabul edilir.
İşbu “irade beyanı” hizmet verenler için resmi kanallarla yapılmak zorundadır.
10.02.2025
Go Assist Yazılım Teknolojileri Ticaret Limited Şirketi
Vergi No: 3961301790
Mersis No: 0396130179000001
Adres: Çınarlı Mah. Ziyapaşa Bul. No:45-1 Seyhan adana


